Gadis Di Paksa Jual Badan Oleh Sepupu Sendiri

Advertisement
Kuala Lumpur: Akibat diperdaya sepupu yang kononnya ingin membantu mendapatkan pekerjaan di sebuah kilang di ibu kota dengan gaji menjangkau RM3,000 sebulan, seorang gadis berusia 16 tahun akhirnya terhumban ke lembah pelacuran.

Mujur, selepas hanya seminggu dipaksa melayani puluhan lelaki di sebuah premis di Jalan Raja Laut di sini, mangsa meloloskan diri Jumaat lalu sebelum membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi, di sini.

Sumber polis berkata, mangsa yang berasal dari Pahang datang ke ibu negara pada 13 September lalu selepas terpedaya dengan helah sepupunya yang berusia 30-an.

Gambar Hiasan

“Hakikatnya, lelaki itu sebenarnya bapa ayam dan dia membawa mangsa ke rumah kedai di Jalan Raja Laut, sebelum memaksa gadis itu melayani puluhan lelaki di bilik di premis berkenaan.

“Pada mulanya mangsa enggan berbuat demikian namun dia dipukul lelaki terbabit tanpa belas kasihan. Tambah keji, suspek turut memaksanya mengambil dadah.

“Sejak 13 September lalu, mangsa dilaporkan menunggu peluang meloloskan diri, namun dia hanya berkesempatan berbuat demikian jam 8 malam, Jumaat lalu 20 September lalu,” katanya.

Menurutnya, ketika itu suspek tiada di rumah berkenaan selepas menyerahkan mangsa kepada seorang lelaki untuk dilanggani.

“Mendapati suspek tiada di rumah, mangsa melarikan diri sebelum membuat laporan di balai polis berhampiran,” katanya.

Dalam laporannya, mangsa mendakwa dipaksa melayani puluhan lelaki dan jika tidak, dia dipukul selain dipaksa mengambil dadah oleh sepupunya itu.

Mangsa juga mendakwa, kad pengenalan dan telefon bimbit miliknya turut disimpan suspek bagi mengelakkannya melarikan diri.

Harian Metro difahamkan, suspek kini menghilangkan diri dan Ketua Polis Daerah Dang Wangi Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian.

-Sumber


Apa Komen Anda?

0 comments:

Post a Comment