Khomenei Di Malukan Semasa Kematiannya

Advertisement
Khomeini Az-Zindiq adalah pujaan jemaah Syiah yang terkenal dengan Revolusi Iran dimalukan semasa pengebumiannya. Mayatnya terjatuh ke tanah,dipijak oleh pengikutnya, kain kafannya dikoyakkan sehingga terdedah aurat.

Semasa pengebumian, kerap kita dengar kisah-kisah yang boleh memberi pengajaran kepada manusia yang hidup seperti jenazah berbau wangi, urusan pengebumian yang mudah,jenazah berasa ringan dan sebagainya.

Allah Maha Mengetahui tetapi kemungkinan kerana kata-katanya yang menyesatkan, Ini bukan untk memalukan si mati tetapi untuk menyedarkan pengikur atau pro Syiah Melayu agar pulang ke Ahli Sunnah Wal Jamaah.


Antaranya kata-kata dan perbuatan biadap:

Perlakuan biadab Khomeini Az-Zindiq di atas adalah sebagaimana ia membenarkan dan menyatakan dalam kitabnya Tahrirul Wasilah Juz 2 halaman 221 dalam masalah nombor 12 seperti berikut :

وأما سائر الاستمتاعات كاللمس بشهوة والضم والتفخيذ فلا بأس بها حتى في الرضيعة

“Dan adapun bersenang-senang seperti menyentuh dengan syahwat, bergomol dan menghimpitkan kemaluan di paha maka (hukumnya) tidak apa-apa, walaupun pada anak kecil yang masih menyusui”

Dia bahawa Rasulullah SAW adalah seorang Hamba yang lemah dengan mengatakan bahawa Beliau -Rasulullah SAW termasuk para Nabi ‘Alaihimush Sholatu Wa Sallam tidak berjaya menegakkan keadilan pada masa dakwahnya!

فكل نبي من الأنبياء إنما جاء لإقامة العدل وكان هدفه هو تطبيقه في العالم لكنه لم ينجح، وحتى خاتم الأنبياء صلى الله عليه وآله وسلم الذي كان قد جاء لإصلاح البشر وتهذيبهم وتطبيق العدالة فإنه هو أيضاً لم يوفَّق، وإن من سينجح بكل معنى الكلمة ويطبق العدالة في جميع أرجاء العالم هو المهدي المنتظر

“Maka setiap Nabi dari nabi-nabi yang ada, sesungguhnya datang untuk menegakkan keadilan, dan tujuannya adalah menerapkannya di seluruh dunia. AKAN TETAPI MEREKA TIDAK BERHASIL, BAHKAN SAMPAI PENUTUP PARA NABI (yakni Rasulullah SAW) yang datang untuk memperbaiki keadaan manusia dan membimbing mereka serta menerapkan keadilan juga TIDAK DIBERIKAN TAUFIQ. Dan sesungguhnya orang yang akan berhasil dengan segala makna kalimat dan menerapkan keadilan diseluruh penjuru dunia adalah Al-Mahdi Al-Muntazhar” [Mukhtarat Min Ahadits Wa Khithabat Al-Imam Al-Khomeini 2/42]

Astaghfirullah Al’Azim.. Demi Allah ini adalah penghinaan terhadap Rasulullah Shallallaahu ‘Alaihi Wasallam. Ini adalah penghinaan terhadap Nabi kalian wahai Kaum Muslimin! Ini adalah penghinaan terhadap para Nabi dan Islam!
Di antara Hinaan Khomeini Terhadap Ummul Mu’minin ‘Aisyah & Para Shahabat

“Adapun golongan-golongan dari Nashibi dan Khawarij, maka tidak terdapat dalil yg mengatakan tentang kenajisan mereka, MESKIPUN MEREKA ITU SIKSANYA LEBIH BERAT DARIPADA ORANG-ORANG KAFIR, maka apabila seorang Sultan keluar (untuk memerangi) kepada Amir Al-Mukminin a.s, tidak atasnama agama, tetapi untuk menghalangi di dalam suatu pemerintahan/ kekuasaan, atau tujuan yg lain seperti ‘Aisyah, Thalhah, Zubair dan Mu’awiyah dan Orang-Orang yang serupa dengan mereka atau seseorang yg menampakkkan sikap perlawanan kepadanya ( Amirul Mukminin) atau salah seorang dari Para Imam AS yang tidak atas nama agama, bahkan untuk memusuhi Qurays atau Bani Hasyim atau orang Arab, atau dikeranakan orang tersebut bertujuan untuk memerangi anaknya atau ayahnya atau selain demikian, Maka secara zhahir, tidak wajib suatu kenajisan yang bersifat zahir, MESKIPUN MEREKA ITU LEBIH BURUK DARIPADA ANJING-ANJING DAN BABI-BABI, kerana tidak adanya dalil baik dari ijma’ atau khabar-khabar mengenainya.”

Itulah diantara takfir dan hinaan khomeini terhadap Ummul Mukminin Aisyah dan Para Shahabat RA . Ini juga merupakan takfir dan hinaan khomeini terhadap Kaum Muslimin secara umum dan tidak mustahil Allah telah memberi pembalasan secara cash semasa kematiannya.

VIDEO ALLAH MENGHINAKAN KHOMENEI SEMASA KEMATIANNYA :



Wallahualam


Apa Komen Anda?

0 comments:

Post a Comment